29 Ekim 2013 Salı

Şartsız şurtsuz 250. izleyici çekilişim:)

Henüz diğer çekilişim bitmedi, 5 gün kaldı, hala katılmadıysanız, katılmak için tık tık


O bitince ekleyecektim yeni çekilişimi, ama dayanamadım, sabırsızımdır da birazcık:) Oldukça zengin bir çekiliş hazırladım umarım hoşunuza gider, birilerini mutlu etmek en büyük zevkim:)

Çekiliş için 15 kasım tarihini son olarak düşündüm, ama o tarihte henüz 250 kişiye ulaşamadıysak biraz daha ertelenebilir.
Bundan sonraki çekilişim de 500. izleyici çekilişi olacak, gene zengin bir çekiliş hazırlamaya uğraşıyorum.

Öncelikle fotoğrafların kusuruna bakmayın, ceple çektim de biraz bulanık bazıları, hiç bir ürün kullanılmadı, 1-2 tanesi fotoğraflamak için açıldı o kadar, her bişi gıcır gıcır yani:)
Bakalım neler varmııışşşşş


Tek tek inceleyelim, Oriflame den şık bir makyaj çantası


Çeşitli tester ürünler


Oriflame'den manikür seti



Gratis'ten törpüler(3 tane)


Benim de çok severek kullandığım Watsons Sunblock magic lip balm(30 koruma faktörlü, ve dudağa çok hoş bir renk veriyor, bayılıyorum)


Oriflame Giordani Gold el aynası



Golden rose eyeliner


Oriflame kalemtraş (hem kalın hem ince makyaj kalemleriniz için)


Beauty Formulas burun bantları (methini duymuşsunuzdur, siyah noktalar için harika)


Oriflame BB krem, 30 koruma faktörlü, açık rengi, ben de kullanıyorum, buğday tenli olduğum halde açık rengi cildimle bütünleşti


Mud threapy Mud mask (çok seviyorum bu maskeyi)


Oriflame'den tekli far, fotoğraflamak için açarken parmağım değdi, yoksa hiç kullanılmadı




Shwarzkopf Gliss Isıya karşı koruyucu sprey


John Frida şampuan(deneme boyu)


Oriflame Coctails vücut kremi ve parfümü 


Ben daha ne yapayım, yok yok:)

Gelelim şartlara, şart şurt yok, sadece blogumu izlemeye almanız:)

GFC'den eklerseniz +1
Bloglovinden eklerseniz ve paylaşırsanız +1
Facebookta herkese açık paylaşırsanız +1
Twitter da paylaşırsanız +1
Blogunuzda diğer çekilişlerden ayrı tek başına ve ilk(toplu) resimle paylaşırsanız +1

Paylaşım linklerinizi, izlemeye aldığınız isimleri ve mail adreslerinizi mutlaka yazın, ekleyip sonra silenler, mail adreslerini yazmayanlar çekilişe katılamayacaklar üzgünüm.

Herkese bol şanslar, umarım 15 kasıma kadar 250 kişi oluruz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.