17 Ağustos 2013 Cumartesi

Yaz vakti Çekiliş vakti


İlk Çekilişimi Yapıyorum^^

  Yaz vakti Çekiliş vakti
     Şansımın pek açık olmadığını katıldığım birkaç çekilişle anlamış bulunmaktayım.Yok efendim şansın 'ş'si bile yok bende.Sonra düşündüm taşındım ''Madem ben de şans yok ben de çekiliş düzenleyen olur,diğerlerini mutlu ederim.'' dedim.Hem blogumun da birinci yılını kutlamış olurum.
    Biraz zaman geçmesini beklemeyi düşünüyordum  ama diğer postumda da bahsettiğim gibi dershanem başlıyor bu internete de bir süreliğine veda etmem anlamına geliyor.
    Neyse efendim çekilişimize geçelim.Çok süslü bir paket hazırlayamadığım için öncelikle hepinizden özür diliyorum,acemiliğime verin^^
Çekilişimin koşullarını elimden geldiğince hem size kolay gelecek hem de gönlümün el vereceği şekilde hazırlamaya çalıştım umarım başarmışımdır.
ZORUNLU ŞARTLAR:
-Blogumun takipçisi olmalısınız.
-Çekiliş haberini mutlaka bir sosyal medyada paylaşmak zorundasınız.(twitter,facebook ya da blogunuzda.)
ARTI HAKLAR İÇİN:
-Twitterda beni takip etmek(+2 hak)Tık Tık
(Twitterla maalesef hiç aram yok.bir-iki kere ya girdim ya girmedim.Bunun için de genelde blogumla ilgili şeyleri paylaşmaya karar verdim.)
-Blogunuzda hepsini içeren resimle birlikte çekilişi duyurmak(+2 hak)

Şimdi de çekilişimizin içinde neler varmış onlara göz atalım:
KIRTASİYE SETİ

-Geç Gelen Mutluluk/Kristan Hıggıns
(Beğenerek okuduğum bir kitaptı,sizin de beğeneceğinizi umuyorum^^Kitap tarafımdan bir kez okunmuştur.)
-Alfa marka kareli not defteri
-İki adet not kağıdı
- Çizgi film karakterli küçük bir not defteri
-İki adet deco bant
-İki adet kurşun kalem
-İki adet ayraç
 (Ayraçları beğenip beğenmediğinizi yorumunuza yazarsanız bunları değiştirebilirim,çok emin olmayarak koymuştum çünkü..)
-Mavi ponponlu telefon süsü
-Rubenis yüz ifadeleri ile dolu bir sticker paketi
-İki tane not tutacağı
                                                             -Çizgi film karakterli anahtarlık
                                                                                ***
KOZMETİK SETİ

-İki adet küpe(kedili ve çiçekli)
-Bir paket siyah tel toka
-Bir adet şans kolyesi
-Küçük bir süs kutusu

(renkleri çok iyi çıkmamış:/)
-Flormar 376 numaralı ojesi
-Flormar 429 numaralı ojesi

-Palmolive Thermal Ypa el ve yüz sabunu
-Signal diş macunu
-Adidas Pure Lightness deodarant sprey

-Arko Nem zeytinyağlı el ve yüz kremi
-Arko Nem meyveli bakım el ve yüz kremi

***
Bitiş tarihini uzun tutmayı düşünmüyorum en fazla bir ay sürecek.
Postun başlığında ''KAPANDI''  yazısından sonra gelecek yorumlar sayılmayacaktır.
Kargo tabi ki de bana aittir.
Yorumlarınıza e-maillerinizi ve paylaştığınız linkleri yazmayı unutmazsanız sevinirim^^
Herkese şimdiden booool şans:)

katılım için linke tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.