27 Haziran 2013 Perşembe

http://morhastasi.blogspot.com/2013/06/dopdolu-2-setli-cekilisim-var-gercek.html?spref=fb

DOPDOLU 2 SETLİ ÇEKİLİŞİM VAR, GERÇEK BLOG İZLEYİCİLERİNE..!!



Selamın Hellooooo arkadaşlar..
Bu selamını yadırgayanlar olabilir tabisi biliyorum ama benimde şahsıma münasır selam şeklim budur yapacak birşey yok..:))

Yine bir çekilişle karşınızdayım ve yine mübarek Cuma günü yapayım demiştim ama bir türlü nasip olmadı neyse olsun mübarek kandil gecesinde başlayalım o zaman çekilişe değil mi? Ben bunu yazana kadar saat baya geç olmuş olacak gece yarısı olacak ama olsun ne yapalım..:))

Geçirdiğimiz zor zamanların canımızı ne kadar sıktığı konusu tartışılmaz bir gerçek tabi ki ama hayat devam ederken biraz olsun yüzlerde gülümseme olması adına tekrar bir çekiliş yapmanın iyi olacağına karar verdim..

Bir kere blogu olmayan bloglavin hesabı olmayanlar üzgünüm çekilişe katılamayacaklar..

Çünkü ben öylesine beni takibe alacak izleyicilerin değil gerçek bir izleyicinin kazanmasını istiyorum..

İlk çekilişimi üzülerek ama açık söyleyeceğim blogumu öylesine takibe almış biri kazanmıştı..

Blogdan bloga sadece çekiliş paylaşmak için koşan blogunu yalnızca çekilişlere katılmak için açan başka bir şey yapmayan arkadaşların hiç zahmet edipte bu post altına yorum bırakmamaları rica olunur..!!

Çekilişin iki kazananı olacak yani iki set gibi düşünün Set 1 daha çok saç vücut vs. bakımı seti tarzında ama makyaj ürünleri ve olmazsa olmaz ojelerin mevcut olduğu bir set,

Set 2 ise  tamamen makyaj seti şeklinde..

Gelelim Çekiliş Hediyelerimize 
Tamamen kendi imkanlarımla ve sponsonsorsuz olarak hazırlanmış bir çekiliştir..

İşte çekilişe katılım için yapmanız gerekenler
1-Beni blogumdan ve Bloglovinden takibe almanız (Blogu olmayan katılmasın çekiliş için blog açan zaten zaten gelmesin:) Blogu olup da Bloglovin hesabı olmayan lütfen bir zahmet açsın, hesabı olanlar sağda yukarda Beni Bloglovin 'de takip edin yazan yerden tıklayıp Follow layarak takibe alabilirsiniz.
2-Ve çekilişi blogunuz da resimli olarak paylaşmanız ve paylaşım linkinizi yoruma eklemeniz
Buda kesin olmalı çünkü bu önemli önemsiyorum..
3-Size ulaşabileceğim her an aktif kullandığınız mailinizi yoruma eklemeniz..
Hangi seti istediğinizi yoruma ekleyin lütfen

Not: NOT:( blog ve bloglovin ile takibe almayanların yorumları geçersiz sayılacaktır ve kontrol edilecektir..bilginize..)
Başlıkta kapandı yazdığında çekiliş katılımı biter.
SET 1
    Set 1 içeriğindekiler





  • La Ligne Body Dushe& Creme
  • Elidor Co-Creations Shampoo
  • Fonex Fruity Hand&Body Butter
  • By Watsons Radiant&Brightening Moistrusing Facial Mask
  • Loreal Excellence Creme 1Black
  • Lux Magical Beauty
  • Arlis Nail Polish Remover
  • Golden Lady Nail Polish 412
  • Golden Lady Nail Polish446
  • Golden Lady Nail Polish310
  • Fish Shower Sponge
  • Maybelline Volume Express Mascara
  • Maybelline  Moisture Extreme Hydra Extreme Collagen Lipstick 630/563 Precious Ruby 
  • SET 2
    Soldaki gabrini set kutuludur resimde renkler gözüksün diye kutudan çıkardım..
    Set 2 içeriğindekiler

    • Gabrini Express Effect Waterproof Mascara
    • Gabrini Ultra Shine Diamond Lipgloss Red
    • Gabrini  08 Terra Cotta Eyeshadow
    • Gabirini Nail Polish No:327 Red
    • Gabrini Waterproff Eyeliner Black
    • Gabrini lip&Eye Express No:139
    • Gabrini Rapsodi Lipgloss
    • Hops Make Up Remover Wipes
    • Benri Cotton Pads
    • Gold Beauty Foundation Cream Sponge
    • Aromel Cosmetic Tatto Passion Deo
    • Arlis Nail Polish Remover
    • Lux Magical Beauty

      Çekiliş sonuçlanıp açıklanınca çok çabuk şekilde mailime cevap beklerim çünkü Ramazan haftası olacak oruç başlamadan kargoyu vermiş olmak istiyorum..
      Kargo bana aittir..

      Bol Şanslar







      Çekilişi kaçırmayın !

      Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder

      Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.