19 Mayıs 2013 Pazar

İlk Çekilişime Katılmak İster misiniz? Merhabalar, Bloğumu açtığım gün, aklımın bir kenarına, 100 izleyici olduğunda çekiliş yapmayı yazmıştım :) 70,80, 90 derken cuma günü 100 izleyicim olduğunu farkettim. Biraz yavaş ilerlemiş olabilir, ama biliyorum ki gerçekten izleyenler katıldı bloğuma.!! Günlerdir acaba ne hediye etsem diye düşündüm durdum. Açıkcası öyle ıvır,zıvır bir sürü şey hediye etmek değilde, gerçekten kazananın işine yarayacak, severek kullanacağı bir şey vermek istedim.. Sonunda, bayanların en çok sevdiği aksesuarlardan birini hediye etmeye karar verdim.. Çanta :) Tam yaz dönemine uygun, iki farklı tarzda kullanılabilecek bir hediye :) Cumartesi günü sizler için LC Waikiki den bu güzel çantayı aldım. Umarım beğenirsiniz.. İsterseniz clutch olsun, isterseniz omuzdan yana doğru olsun. Zinciri çıkabiliyor.. Çantamın yanına da 3 adet oje ve dore renkli inci kolye eklemek istedim.. Golden Rose : no 129 Golden Rose : no 99 Pastel : no 34 (simli bir oje) Gelelim çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenlere. - Bloğuma üye olmanız - Çekilişimi görsel ile birlikte bloğunuz da duyurmanız. Bloğu olmayanlar facebook sayfalarından da duyuru yapabilirler. - Facebook sayfamı beğenmeniz ( cinaragacinda ) - Twitter da çok faal değilim, fakat twitter da takipçim olursanız +1 hakkınız olacaktır. ( #SeaBellecinar ) Bu sadece +1 hak için.. Bütün işlemler bittikten sonra, bu yazıya yorum olarak, çekilişi yaptığınız linki ve size kolay ulaşabilmem için mail adresinizi yazmanızı istiyorum.. Çekiliş kendi doğum günümde 12 haziran gecesi son bulacaktır.. Kargo ücreti tabii ki bana aittir.. İlk çekilişim, hayırlı olsun :) Sorunuz olursa buradayım.. Sevgiler bol şans :)




http://cinaragacinda.blogspot.com/2013/05/ilk-cekilisime-katlmak-ister-misiniz.html?spref=tw






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.